Jag mår konstigt.

Jag mår super konstigt. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag mår piss. Eller nej inte piss, eller jo! Jag mår piss. Mår konstigt i kroppen, är på kasst humör och är orkeslös. Ska till Lund ikväll och käka tacos och dricka vin och det känner jag inte alls för nu kan jag berätta. ÖÖööh. Men jag kan inte avboka, inte igen. Inte alls sugen på någon som helst mat över huvud taget. Mår till och med lite illa när jag känner efter. Började med att tanka upp ett bad då jag såg det som det enklaste sättet att bli ren då man kopplar av en stund i det varma, sköna badet för att sedan ta i tu med det tråkiga som att tvätta håret. Men nu känner jag inte för det heller. Men jag får väl ge det ett försök. Ha en spyhink brevis i fall i fall.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Frida

Nettan då inte ska du må dåligt :( bara att ringa om du vill prata.

Jag ringde dig innan, fick en lucka på jobb så skulle höra om du ville komma förbi.

Hoppas du får trevligt ikväll trotts att du inte känner för det. kram

2009-01-05 @ 18:49:06

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0