Jag har fått dille på nudlar.


Jag har ätit 4 nudelpaket på 2 dagar. Igår åt jag ett paket till lunch och ett paket till kvällsmat och detsamma idag. Jag är helt galen i dem! Samyang nudlar med spicy flavor (De lila) . Mmmmmmmm... Det är perfekt när man känner att man inte har tid att laga mat. Som idag då jag pluggat från klockan 13 med ungefär 1 timmes paus sammanlagt. Fast jag äter dem mer än gärna fast jag har tid att laga mat. Det är nog inte så nyttigt att äta det dock. Men va fan. De här dagarna kan ju inte göra någonting, Nästa vecka blir det hårdare tag med nyttigare mat som innehåller mer balanserad kost med grönsaker, frukt, protein, kolhydrater och fett.  Jag LÄNGTAR sååå  tills måndag då vårterminen på friskis kör igång här i Kstad. Underbart.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0