Jag är väldigt formbar.

Nu börjar de lediga dagarna ta slut. Och det är inte alls kul. Nu börjar snart allvaret igen och jag måste infinna mig i Kristianstad senast torsdag morgon då skolan börjar med en MEGA examination på 7,5 p. Kanske är det den som gör att jag inte vill återvända? Kanske är det att jag inte vill lämna mina kära Malmö vänner?  Innan lovet började för nästan 3.5 vecka sedan hade jag mega ångest för att återvända till Malmö. Jag hade absolut ingen som helst lust att bosätta mig i Malmö över julen och ingen som helst lust att lämna min kära lägenhet.  Men nu är jag här och har anpassat mig till storstadslivet igen med allt vad det innebär. Nu ska man behöva åka tillbaka till Kstad och ta tag i skolan igen. Dessutom börja en helt ny kurs (som jag för övrigt tyckte skulle bli jättespännande att börja innan jullovet) och träffa nya människor. Usch nej vad jobbigt. Det enda positiva jag ser nu med att åka hem igen är att få träffa Sophie och Mia. Inget annat. Usch vad kasst humör jag var på idag då. Ska dra något gammalt över mig.


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0