Heja Wengberg!!!

Haha. En konstig sak hände precis . Sitter här och smsar med Mia om vår kurslitteratur early childhood mathematics. Vi beklagar oss över att vi inte hittar den någonstans då den är slut och har en levreanstid på 28 dagar. 28 dagar liksom? Då är ju kursen nästan slut. Inte riktigt men nästan. What to do, what to do? Som ni säkert fattar är inte det inte det som är det roliga. Det roliga är att medan vi smsar har jag på TV 4 Sport i bakgrunden. Jag vet egentligen inte varför jag har det men det hamnade väl där när jag zappade sist. Helt plötsligt säger de ett namn jag känner igen. Wengberg. hmm.. Vem är det som heter det?? Wengberg! Det känner jag ju igen. Men vem... ? Hmm.. Jooo det är ju just Mia! =) Men han säger inte Mia utan han säger Emma. Ha! Konstigt. Vilket sammanträffande. Vänder mig om och kollar på tvn och det är badminton som spelar. Emma Wengberg säger kommentatorn igen. Och NUUUU kopplar Anna. Emma Wengberg = Mias badminton spelande syster! Haha.. Vilket sammanträffande. Var tvungen att ringa Mia och vi fick oss båda ett gott skratt =). Världen är liten.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0