Hair, hair, hair, hair, hair, hai, hair, hair, hair....

Nu vet jag vilken frisyr det blir! Jag sa till Sophie i veckan att jag ville klippa det page kort och färga det brunt. Kom sedan på att det kanske var lite väl drastiskt att ta i med när man är så pass känslig med sin frisyr som jag är. Vi kom tillsammans fram till att det nog hade varit bra att välja. Antingen en kort frisyr med mitt blonda hår kvar eller färga håret mörkt och behålla längden. Kom över en bild på FB. Så något ungefär som:


(Sara till vänster och jag till höger ;-) )

Vad tycks????

Fast nu när jag jämför med de blonda bilderna brevis blir jag sååå osäker. Är jag inte lite snyggare i blondt?

Kommentarer
Postat av: Frida

Du ska vara bloooond ;)

2009-01-11 @ 13:24:27
Postat av: Anna

Haha.. Jag ska det va??? =)

2009-01-11 @ 15:47:33
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker du är jättefin i mörkt =)

2009-01-12 @ 00:09:59
URL: http://mittlivsomida.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0