Don´t worry!

Hej!
Pratade precis med Sara som försökt att nå mig i vad hon påstod 3 dagar. Jag lever så det e lugnt. Ni behöver inte vara oroliga =) Humöret är bättre och jag befinner mig i Kstad igen. Det känns faktiskt bra, mycket bra! Man pluggar mycket seriösare här uppe då man inte har en mamma som springer och frågar om vi ska snacka över en kopp kaffe eller en pappa som försöker klura ut hur det går med kärlekslivet. (Joo.. Han är såååå fruktansvärt nyfiken! Värre än mamma! =) ) Men jag tiger som vanligt som muren. Som vanligt. Om en halvtimme är jag bortbjuden till miss Sophie på en tjejdejt. Vi ska mysa med en flaska vin och ABBA singstar.. Jääääj!

Gårdagen var också lyckad kan jag meddela. Hur bra som helst. Inga detaljer. Nu ska jag plugga i 25 minuter till innan det är dags att bege sig alla 8 stegen till Soffans place. Hörs imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0