Det hänger på håret!

Ooorrrrrhh!! Hata fuldagar!!! Ingenting jag gör hjälper. Är ledig idag och tänkte inte precis göra vid mig. Ett par jeans och en t-shirt, inget speciellt med håret och inget smink. Men det var omöjligt att hålla. Jag lullar runder i lägenhelten och städar. Varja gång jag går förbi spegeln blir jag irriterad över hur jag ser ut. Jag kunde inte koncentrara mig. Hur sjukt som helst men ju fler gånger jag gick förbi spegeln ju mer irriterad blev jag. Humöret gick från det "underbara att vara ledig glädjen"  till "this mood SUCKS balle"! Jag tog på mig andra kläder, fixade till lite med håret och tog på mig lite mascara. Ingen skillnad!!! Faan. Jag vet egentligen vad orsaken är. HÅRET. Katastrof och jag vet inte vad jag ska göra med det. Måste till frisöern men jag vill inte dit förrän jag bestämt mig om frisyr. Oooh.. Det är sådär störigt meddellångt nu. Jag fattar inte vad som hände med mitt långa som jag hade för ett år sedan. Frisören sa att hon bara skulle "toppa" det och efter märkte jag faktiskt inte så markant skillnad. Inte förrän jag kollade på bilder. På något sätt var det tjockare och fylligare då också. Oooh. Mitt håååår. Buhuuuuu! 



Här är det till och med längre LOCKIGT än vad jag har nu när jag plattat det RAKT!

// Ytliga Jag

Kommentarer
Postat av: Frida

Ush hatar sådana dagar, bläää på dem.

Men din blogg är jättefin ska du veta :)

2009-01-09 @ 20:48:38

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0