Dagen som gått

Morgonen började med att väckarklockan ringde. Whaaaaat hann jag att tänka 10 gånger innan jag stängde av alarmet. Steg upp och tog mig ett glas mjölk och ett päron och stack till friskis. Skivstång/kondition med Stina klockan 09.45. Träna - kämpa - undra varför man gör så här mot sig själv - hitta styrkan igen - tro att man ska dö - kämpa lite till - och lite till - och lite till. SLUT. Jag klarade av det! Sååå skönt. Hem, duscha och iväg till frisören. ..

Det blev varken mörkt eller kort (suprise! ;-p ) När jag satt där i stolen och hon sa att jag passade väldigt bra som ljus var det svårt att inte hålla med. Men lite förändring ville jag ha så jag bad henne göra det lite blondare. Sagt och gjort. Längden då? Saxen kom inte nära mitt hår! Inte ens topparna. Var och fikade med Frida igår (hon går till samma frisör)  och rådfrågade henne om hur ofta hon klippte sitt hår och vad hon säger till frisören när hon vill klippa topparna. Frida sa att hon helt enkelt vägrade. Haha. Så nu hade vår frisör slutat fråga. Hon berättade vidare om när hon var där sist och hon bad frisören klippa topparna.  Då höll frisören på att få en hjärtattack. Klippa topparna?? Frida? Verkligen? Haha.. Det roliga var när Fridas namn kom upp idag så berättade hon om just den här fantastiska händelsen.  Så sa hon "Ja herregud, jag blev helt chockad förra gången. Hon ville klippa topparna!!!" Hahahah.. Så vi fick oss ett gott skratt. Tack Frida! =) Lite blondare som sagt. Här är lite bilder på resultatet:







Hem till Kstad igen. Kommer hit. Packar upp. Vattnar blommor. Läser litteratur. Kollar mail. Kollar FB. Skriver blogg som jag inte publicerar utan sparar till annat tillfälle. Hmmm.. Vad göra nuuuu? Sushi! Sushi är jag suen på. Men jag har ju redan ätit middag. Hmm.. men om jag tränar ett pass till så kan jag unna mig en 8 bitars sushi. Sagt och gjort. Packar träninsvästan och kör till friskis, IGEN. Men den här gången i Kristiansad. Yes. Jag överlevde det passet med. Iväg till ICA Maxi som ligger alldeles brevid. Till fiskdisken. Leta sushi.. Var e .. var e .. var EEE??? Slut??? Nej då.. Det fanns EN kvar till mig. Mmmm.. Inte alls så gott som på sushi barer men det dög. Visst ser jag nöjd ut direkt efter träningen. Kan avslöja att jag inte ens hann duscha först. Det fick komma i efterhand. Äckligt? Tjaa.. Kanske

ICA Maxi Sushi. Inte toppklass men okej..


Lax nigiri. Mmm...


... och en lax maki.


Nu är jag nyduschad, mätt och belåten och redo för sängen. Hörs imorgon. SOV GOTT ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha så ball inlägg, där ser du, det funkar att vägra :) Du blev skitsnygg i håret ;)

2009-01-27 @ 14:35:29
Postat av: Anna

TACK Frido! :-)

2009-01-28 @ 18:01:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0