Att tycka synd om sig själv - Det bästa att blogga om.

Knaprade precis i mig min andra ipren på en timme. Ligger i soffan med rinnande näsa, sårig hals och ett huvud som känns som om det är på väg att explodera. Bredvid mig har jag laddat upp med kuren som får bacillerna att ge upp bara av själva åsynen. C-vitamin bomb i form av apelsin och grapefrukt tallrik, te med honung, senega halstabletter och smärtstillande/febernedsättande ipren och alvedon. Ska alldeles strax gå loss på smaskigheterna och kurera mig inför träningen 16.45. För jag hinner väl bli frisk till dess? Jag vill ju träna. Jag måste träna.


Och ni undrar säkert då självklart hur det blev med bloggpausen? Jag tycker just nu alldeles för synd om mig själv för att INTE blogga. Så just nu är det strejk i pausandet och jag bloggar i alla fall.


Så tillbaka till vilan. Jag har trots allt hela 75 minuter på mig tills jag måste köra.


Slängkyss!


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0