Är jag störd eller hur var det nu?

Arrrh! Jag dööör. Jag fick sånt crawing på pizza. Och ja, jag är bakis. Men konstigt bakis. I normala fall när jag är bakis kan jag inte äta ett skit. Men nuuu..Orh hade kunnat äta en elefant. Jag bestämde i alla fall mig för att köpa pizza och lurade på pappa en med. Haha.. Det är en sak jag fått för mig att jag inte kan köpa pizza själv. Om man köper två är det okej men inte en. Om man bara köper en känns det som de tänker "fan vilken lat och fet brud som inte orkar laga ordentlig nyttig mat. Nu ska hon hem till sin stökiga etta där disken står på hög sedan 2 veckor tillbaka och slänga sig framför tvn och äta pizza i liggande läge."  Ja, just precis så känns det att dom tänker. Det är samma sak när jag är sugen på godis eller något. Jag hade ALDRIG fått för mig att gå till ICA och köpa endast ett choklad till exempel. Om jag är sugen på onyttigheter och måste köpa det får jag snällt köpa något annat med. Vare sig jag behöver det eller ej. Så om ett choklad ska inhandlas blir det aldrig billigt. Nej för dåmåste jag även köpa morötter, tvättmedel och ägg.

Nu till pizzan som jag bara måste ha!!! Kan tillägga att jag inte ätit pizza sedan.. jaaaa... Hur länge sedan som helst! Tror det var i Kstad när jag och Sophie köpte senast. Läääänge sedan. Ett halvt år kanske? Nej nu ljög jag. Jag och P köpte när vi hade bakisdag tillsammans i julas. Så så längesedan var det faktiskt inte.. Hmm. Förtjänar jag pizzan då? Jaaa Anna det gör du! Det pinsamma var när jag ringde klockan 12 och skulle beställa. Haha.. De hade inte ens öppnat än! De öppnade inte förrän 13. Haha.. Tjockisvarning!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha sånt bryr jag min inte om, har handlat pizza hur många gånger som hellst själv, godis också för den delen :) Nu vet jag vad de tänker om mig :P

2009-01-24 @ 17:07:37

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0