Allt beroende på humöret!

Hur mina festkvällar slutar är väldigt mycket beroende på mitt humör. Om jag är ledsen eller nere slutar kvällen sällan lyckad. Jag har många exempel på det här. Som jag skrev i lördags kväll chockades jag över en  händelse som fick hjärtat att hoppa till en extra gång. Inget jag vill skriva om här men hjärtat fick sig en rejäl törn. Själv blev jag väldigt chockad, inte över händelsen utan mer över att jag tog det så pass illa som jag gjorde. Men det känns bättre nu, ja, till och med nästan helt bra. Men lördagskvällen blev mindre bra. Eller okej jag har varit med om värre kvällar men det jag menar är att de sista timmarna är väldigt suddiga. Jag visste nästan att det skulle bli så och skulle verkligen inte tagit det där sista glas vinet men wonderwoman som jag är (hahahaha! Eller hur Anna) så tror jag ju att jag kan dricka som en karl. Men det kunde jag inte, inte den här kvällen heller utan det blev en del minnesluckor som sagt. Men men...


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0