Vem är jag?

20 Frågor:

1. Hur skulle du beskriva dig själv med endast 3 ord?
Omtänksam, snäll och UNDERBAR! ;-)

2. Piercingar?
2 st. En i tungan och en i naveln.

3. Tatoos?
Det kommer!

4. Är du kittlig?
Eeh JAAAA!

5. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Lillfingert

6. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Jag har alltid drömt om att kunna flyga!

7. Vad är du beroende av?
Kärlek

8. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS och vem var det ifrån?
"Låter jätte bra. Puss" och det var ifrån P.

9. Vilken var din favorit tecknade serie som barn?
Smurfarna

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja. Bevisat och klart!

11. Gillar du dig själv?
Svårt att inte göra. ;-)

12. Vad har du för ringsignal på din mobiltelefon?
Björn Gustavssons låt till Carina Berg i melodifestivalen.

13. Har du en crush på någon?
Yes I have!

14. Tycker du att du är snygg?
Ibland. Ibland inte.

15. Har du varit kär någongång?
Ja det har jag. Helt fantastiskt underbart.

16. Vill du ha barn?
Ja

17. Vill du gifta dig?
Ja

18. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Jag tror det var när mamma och pappa berättade att jag skulle fåen hund när jag var liten. En FIFFI! =)

19. Är du en bra förare?
Excellent!

20. Är du glad att det här är den sista frågan?
Njaa.. Jag har ju själv valt att svara på frågorna så någonstans måste jag ju ha tyckt att det skulle vara roligt. Men nu börjar det nya humor programmet RAW. I loooove stand up comedy!


Kommentarer
Postat av: B.

Jag kan också klara mig utan ditt lillfinger.. =)

2009-02-03 @ 20:09:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0