En effektiv dag.

Vilken otroligt effektiv dag det blev idag trots att jag inte steg upp i tid och tränade. Var nog på IKEA med mamma i 2 timmar. Haha. Vi hade riktgit kul faktiskt. Provade soffor i sittande och liggande läge. Möblerade om kuddar och bar bord och fotöljer för att se så det verkligen passade med soffan. Folk tittade men det brydde vi oss inte om. Vi skrattade och hade kul.

Nu har jag dessutom läst ett helt kapitel i matteboken och är inne på mitt andra. Känns riktigt bra det här. Träning blir det nog också tal om klockan 19.45. 75 minuter medelpass med Emma på Friskis Heleneholm.

Imorgon blir det träning klockan 12. Monica som har skivstång på Heleneholm. Sen blir det faktiskt en tur till Lund när P slutat jobba klockan 16. Det ser jag fram emot. Hem till Kristianstad kör jag på onsdag morgon i samband med att P kör till jobbet. Perfekt då jag börjar skolan 8.30. Vilken pirr-känsla jag fick i magen nu. :-D

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0