Söndag, Sunday, Sonntag, Domingo....

Tuff dag på jobb! Shit pomfritt vad mycket folk. Folk är som galna och varannan kund ska ansöka om självscanning som vi kör igång med på måndag. Är så lycklig att jag inte jobbar imorgon då det säkert kommer att bli en massa klydd. I lördags kom jag in en timme tidigare då jag skulle lära mig en ny arbetsuppgift på kassakontoret. Alltid kul med nya utmaningar.

Den här veckan kommer att bli en riktig klydd-vecka med en massa pendlande Malmö - Kristianstad fram och tillbaka. Jag kör hem imorgon bitti till Kstad då jag har skola på tisdag. På tisdag eftermiddag kör jag sedan till Malmö igen då jag ska bättra på kunskaperna på kassakontoret och sedan dessutom har ett inte allt för roligt möte på onsdag morgon. Ett nytt cellprov ska tas och jag är lite nervös för vad som mer ska göras. Ska där göras något mer?? :-S Men men. Det finns folk som har det värre så jag ska inte klaga. Efter det nödvändiga mötet ska jag göra vid naglarna igen. Tre veckor har gått och de behövs verkligen göras vid. Har växt som ogräs. På onsdag kör jag hem till Kstad igen då det är skola på torsdag. Och sedan till Malmö på fredag. Ett himla hattande.



Gud vilket hattande!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Ett till cellprov, varför det? Visade det första någon förändring??

2009-02-08 @ 19:38:53
URL: http://www.nogg.se/anxiety

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0