Dagens dilemma. Bild or no bild?

Mysfaktor nr 1 en vanlig vadagskväll är väl ändå en kopp te. Har tänt lite ljus och krupit upp i soffan med en kopp te, en filt och faktiskt lite glass. Hittade en bit vienetta glass i frysen. Jag blev ju inte besviken om man säger så. Nu ligger jag här och päser på mitt eget vardagslyxiga sätt.




Har förresten funderat lite på det här med bilder till inlägg man skriver. Om jag läser någon känd eller okänd blogg tycker jag själv att det är mycket roligare att läsa om författaren lagt upp någon bild till. Men när jag själv lägger upp känner jag mig bara töntig när jag ligger i soffan och "fläker" mig ;-) .


Kommentarer
Postat av: B.

I love it when you fläker upp dig ;);)

2009-02-04 @ 22:14:13
Postat av: Emeliee

hahaah, ja hemmakvälls godis är veerkligen the shit ;D

Ja luggen är ny, trivs jätte bra!

Diggar fortfarande dina inlägg, ha det fiint medtärna ;D

2009-02-05 @ 00:22:14
URL: http://dumochdummare.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha! B!!!

2009-02-05 @ 16:13:09
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0