Singelpappa

Haha. Kalla mig tönt men hjärtat hoppade till en extra gång när jag såg att singelpappa Björn varit inne och kommenterat min kommentar (hängde ni me?) som jag gjorde på hans blogg. Jag var nyfiken på hur man gick tillväga när man har så många kommentarer som han har. Orkar man läsa alla? Jag tycker att det är kul att läsa folks kommentarer men när jag kommer till kommentar nr 14 har jag tröttnat. Men det är ju klart, då handlar det om mig själv och kommentarer på mina tankar och funderingar. Är jag lika sjuk i huvudet som jag tror? Det är klart att man vill ha kommentarer på det. Det jag ville komma till var att jag har utvecklat en liten crush för honom. =) Det verkar vara en klok man med bra värderingar. Och hör och häpna på sammanträffandet, han bor i Kristianstad! Sen att han dessutom är väldigt söt är bara en bonus. ;-) Jag fastnade direkt för bloggen och det han skrev. Det finns ett sådant djup och jag fascineras gång på gång av det han skriver. Att jämföra hans blogg med min är som att jämföra choklad med rotselleri. En självklar vinnare. Men men. Jag skriver på. Skriver ju som sagt mest för mig själv och spontant om det som känns kul/bra/intressant/relevant just nu. Som mina ytliga "problem" som jag kallar dem och det här med crushen på ♥ Björn ♥. ;-)  


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0