Jag ska bli expert på kärlek och på livet!

Det blev minsann ingen träning idag. Skit också. Var bombsäker jag skulle få plats på Manges spinning pass då jag var första reserv! Bara EN ynka som behövde avboka. Men inte! Hmf! Så ingen träning idag. Vad ska jag DÅ göra???? Jaja. Antar att kroppen inte tar skada av lite vila. Bara mitt psyke som gör det då jag blir rastlös. Så jag gjorde det bästa av situationen och stack först till biblioteket och sedan till Maxi för att aktivera mig. På biblan lånade jag de här böckerna som jag ska börja läsa parallellt. Fick tips av en mycket klok man att man kunde ha en bok på dass och en vid sängen ;-). Så Dr Phil blir min dassabok och Kay kommer jag att spendera mycket tid med i sängen.
 


Har en känsla att ni kommer att få höra mycket från de båda herrarna ett tag fram över.
Men där slutar inte det roliga! Nej då. Ica Maxi! Kära Ica Maxi. De körde precis som övriga Sverige på med sin bokrea. Där fyndade jag lite böcker. 2 fina sago böcker. En med de klasiska sagorna och en med lite nyare. Otroligt fina bilder i båda så jag kunde inte motstå. Bra att ha i framtiden och i skolan. Fyndade även en bok av Fredrik Paulun som handlar om GI. Är lite nyfiken på GI och vad det innebär och då är det ju bra när man hittar en hel bok för bara 39 kr! Jag inhandlade även ett guitar hero för P2!! Wohoo.. Så jag är lite kluven vad jag ska göra ikväll. Ska jag läsa eller spela? Tror att jag spelar först och läser sedan.


Här är ett annat fynd jag hittade på Maxi. Sockrig saft MER. Jag vara bara TVUNGEN att köpa det. Har inte druckit MER på säkert 10 år men när jag gick där fick jag en sån plötslig crawing! Hmm.. Undrar hur jag kommer att bli när jag blir gravid. Kommer få sjuka "måsta ha" ryck som äpple med chokladsås på eller makaroner och jordnötssmör. Mmmmmmmmmmm ;-)


Vi hörs imorgon!! Natti!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha då kan man snart fråga dig allt om kärlek :) du kan snart fråga mig allt om sex, köpte en kamasutra bok på bokrean :D vi kommer bli väldigt smarta du och jag ;)

2009-02-26 @ 20:52:08
Postat av: Frida

Haha då kan man snart fråga dig allt om kärlek :) du kan snart fråga mig allt om sex, köpte en kamasutra bok på bokrean :D vi kommer bli väldigt smarta du och jag ;)

2009-02-26 @ 20:53:49
Postat av: Anna

Hahahahaha. Det kan jag redan allt om. Har du inte hört, jag är GRYM i sängen!!! ;-) Haha... Puss and love

2009-02-26 @ 21:13:25

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0