Tå-uppdatering!

Glömde ju uppdatera om mongo-tån. Den mår till alla i familjens lättnad mycket bättre idag. Haha. Det var så kul när pappa kom och frågade hur det var med den. "Jo, det är bättre paps. Kolla här!"  "Jaa, men Gud vad skönt. Jag blev faktiskt lite orolig!" Haha..

Men igår när jag tog av mitt compeed plåster såg den för jäjlig ut. Den varade och såret var blött och öppet. Mamma tvättade av den och la gasbinda om. Men som sagt. Den är på bättringsvägen.

Jag skämtade mest om det här med bilden. Men jag tog faktiskt en bild =) Bilden är en riiiiktig närbild men  blev ändå inte bra då såret inte alls fick en rättvis bild av hur det såg ut i verkligheten. Det såg faktiskt 100 gånger värre ut! Men man ser tjockis-tån i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Hahaa, tack för bilden:-) Ser inte så mumsigt ut, skulle kanske inte stoppa den i munnen. Men vilken normal människa skulle göra nåt sånt:-)



Och ja, alla mina historier är helt sanna. Annars skulle det vara lite meningslöst:-)

2009-02-08 @ 17:42:04
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Lisan

Å du, hon sjäng verkligen INTE falskt!!! Hon var fan bästa av dom alla!!! Å jag härmade bara dig lite... älskar den texten!! ;)

2009-02-08 @ 19:40:22
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: lisbeth

aj aj det där ser ont ut.



// Lisbeth

2009-02-08 @ 22:17:56
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0