Morrn morrn!

"Godmorgon!"

Urh vad dåligt samvete jag har. Ställde klockan på 9 för att jag skulle upp och träna klockan 09.45. Tror ni jag kom upp? Nej, det gjorde hon inte. Älskar ju mitt måndag morgons pass. Så otroligt jobbigt och bra träning. Men men. Man kan inte gråta över spilld mjölk eller vad är det man säger?

Inte så mycket att berätta då min dag näst intill precis börjat. Har hunnit klunka i mig en kopp av  det underbara morgonkaffet och oj så underbart det var då.  Idag väntar en dag framför böckerna. Early childhood mathematics ska betas av och det känns sådär lockande. Tycker att engalskan blir svårare och svårare ju längre in i kapitlen man kommer. Vår lärare påstod dock att det blev lättare vilket jag inte riktigt är beredd att hålla med om.

En tur på IKEA och ILVA med mamsen ska hinnas med idag med. De ska fixa till vardagsrummet och mamma behövde lite smakråd då hon inte riktigt litade på pappas soff-smak i lördags då de var ute och tittade. Haha. Njaaa.. Jag måste nog hålla med henne i det fallet.

Känns som att idag kommer att bli en bra bloggdag. Så mycket intressant vet jag i och för sig inte om jag har att berätta men det känns som det kommer komma många små nonsens inlägg då jag är väldigt glad för att ta små puaser när jag pluggar. Och att blogga är ju en godkänd anledning till att ta en paus! =)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0