Min första blogg skrev jag på Lunarstorm!

Vet ni vad jag kom på innan idag? Jag har skrivit blogg sedan 9 Juni 2005. Då skrev jag mitt första inlägg på lunarstorm. Det hade jag helt glömt. Jag fick nämligen ett mail från Lunarstom idag att "de saknar mig och att jag har x antal nya mail" Herregud tänkte jag. Har jag fortfarande kvar den sidan? Jag loggade in och kollade min sida. Då slog det mig. Jag skrev mitt första blogg inlägg på lunarstorm! Och jag kommer mycket väl ihåg varför jag började. Jag ville att ex kex skulle se att jag klarade mig alldeles galant utan honom fast att mitt hjärta höll på att dö av sorg fortfarande. Men det kunde jag ju inte visa. Det var även ett sätt att bearbeta mina känslor och att gå vidare.

"Göteborg Tors 9 jun 2005 20:53 Övrigt, 13 läsare totalt
Då va det snart dax för det årliga Göteborgs besökandet. Har varit där varje sommar nu sen 5 år sen. Det började med tältning med Per o Robin. Remember Sara o johanna? =) Haha.. Det va typ den första gången jag va där själv. Nu e det mina underbara wieners o del av nettan gruppen som ska dit. Yeeees! Som vi ska åka karuser. Tills vi spyr!!! =)"

Inte vidare djupt men det är jag o andra sidan inte alltid här heller.


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0