Löst babbel om dagen som gått

God eftermiddag!

Egentligen tycker jag inte att jag har något att skriva om då jag inte gillat att skriva om hur min dag varit utan tycker det är roligare att skriva om något som intresserar mig, irriterar mig, jag gillar, ogillar, retar mig på osv... Men inget speciellt har satt fast sig i skallen idag så det blir lite löst babbel om dagen som gått.

Haft en helt underbar och effektiv dag. Livet leker och humöret är för tillfället på topp. I like. Vaknade i morse av mig själv klockan 7.30. Satte på tv:n och låg och mös i sängen till vakna med the voice på kanal 5. Gick upp runt 8. Bylsade på mig ett tjockt lager med kläder och gick en morgonpromenix. På vägen hem gick jag förbi bageriet här i kvarteret och köpte bullar. Hem, satte på kaffe och bredde bullar. Efter frukosten tog jag det först lite lugnt men kom sedan på att det hade vait bra om jag läst ett eller två kapitel i den engelska matteboken. Så då gjorde jag det. Fast det blev bara ett men bättre än inget. Vid 11 drog jag och mamma till Ikea och beställde soffa som levereras om 2 veckor. Lullade runder på Ikea och plockade på oss lite av allt möjligt tycker jag. Tavla, glas, lampor, matta, krukor mm. Stack sedan till min helgarbetsplats för att handla nödvändig mat. Vi började med självscanning i måndags så det var bara att prova på det. OEHÖRT smidigt! Nu ska jag strax sticka till mobilia för att se om där kommit in något nytt. Sedan är det träning som står på schemat. Skivstång/spinning på friskis heleneholm klockan 18. Sen ska jag äntligen få ta det lugnt och vila upp mig inför morgondagen då jag ska vikariera på hermodsdalsskolan.

Haj!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0