Lördag

Sitter här och är ganska så irriterad och på dåligt humör faktiskt. Har egentligen haft en super bra dag med Tudan (Therese som hon egentligen heter =) ) men saker som diskuterades fick mig att undra vad allt har för mening egentligen. Jag är mer förvirrad och fundersam än någonsin. Att jag sedan dessutom har enormt tråkigt och sitter ensam och glor på mobilen gör inte saken bättre. Vad är det som säger att folk ska höra av sig till mig?Jag kan väl lika bra ta saken i egna händer och höra av mig till dem. Fast som jag känner mig nu är jag inge vidare som sällskap. Irriterad, sur och besvärlig. Länge sen jag kände mig så här. Dags för pms?

Kommentarer
Postat av: FridaNettan hur är det?

Nettan vad har hänt? :(

2009-02-21 @ 20:36:11
Postat av: Anonym

Du skulle ju kommit. Vi hade fått dig på bättre humör :)

2009-02-22 @ 18:48:21

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0