Livet är så orättvist!

Nu kom jag över en blogg som jag inte borde läst. Jag läser ju vimmelmammans blogg http://www.vimmelmamman.blogg.se/ och bara den är hemsk att läsa. Hon har nämligen cancer och skriver om hur hennes liv är och hur det förändrats i takt med "skitsjukdomen" som hon kallar det. Hon länkade nu till sabina www.mittlivsabina74.blogspot.com/ som också har cancer och förmodligen inte lång tid kvar i livet. Fy vad dåligt jag mår nu. Tårarna sprutade när jag läste Sabinas blogg. Fyy faan vilket öde, Usch.. Gud vad jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0