Kort och gott

Ville bara tala om att jag lever (med nöd och näppe?!). Otroligt krävande yrke man utbildar sig till. Men oj så givande. Alla underbara små stjärnor! ♥

Blir bara det här jag skriver idag. Ska träna 17.30 och sedan iväg till min vän (?) i Lund.

Ha en underbar alla fucking hjärtans dag imorgon. En meningslös dag enligt mig då jag anser att det finns 365 dagar om året man har möjlighet att visa glädje och uppskattning till varandra. Men nu när den nu finns så får man göra det bästa utav den. Så gör det till en underbar dag! Visa uppskattning till vänner, familj, pojkvän/flickvän, husdjur. I mitt fall kommer jag att vara kärvänlig till arbetskollegor och kunder på Ica då jag ska jobba imorgon. Så om ni vill ha kärlek, kom till Malmborgs Limhamn imorgon förmiddag!!! :-)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0