Karlar - födda till att förvirra den underbara kvinnan?

Mannen lever. Jajemen! 5 minuter efter jag skrev inlägget igår pep det till i mobilen. Han förklarade att han fortfarande var krasslig men att han eventuellt kunde träffas imorgon (läs idag). Idag pep det till igen och han var visst fortfarande inte helt 100. Tanken har ju slagit mig ett antal gånger att han inte alls är sjuk utan bara använder det som en slags ursäkt för att inte träffas. Varför göra det kan man ju då fråga sig? Jo, för att han inte vet vad han vill och inte riiiktigt är redo att släppa mig . Det VAR min teroi. Men så fick jag ett super sött "bonus" sms. Bonus sms är ett sådant sms man får tillbaka fast att man sagt allt man vill ha sagt och egentligen inte har någon anledning att skicka tillbaka. Det löd "Imorgon måste jag ju träffa dig! Har gått en vecka sen sist vi sågs. Har svår Anna-abstinens ;-) Puss." Gulligt. Gulligt men förvirrande. Nu ändrade han plötsligt min teori om att han inte är sjuk till att han nog vill ses trots allt. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Björn

hejsan och tack för du läst min blogg!!

Ja, jag läser ALLA kommentarer!!! svarar inte alla men läser!

Kram/Björn

2009-02-01 @ 19:44:19
URL: http://www.singelpappa.blogg.sew

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0