Jag är fast besluten!

I brist på pengar och annat att göra kom jag på den briljanta idén om att gå igenom ALLT gammalt i garderoben för att se om där möjligtvis är något gammalt som jag inte använt på länge att ta fram. På det sättet kan det kännas som jag har något nytt. Okej.... lite nytt i alla fall.. Och då fann jag dem. Mina älsklings jeans!

Jag är FAST besluten att de här jeansen ska sitta som en smäck till sommaren! Mina absoluta favorit jeans! Kom i de här i gymnasiet. De ska hänga framme ända tills jag kommer i dem igen! De ska bli min tränings och kost inspirationskälla. Eller kommer i dem gör jag ju men det ska också SE bra ut och KÄNNAS skönt. Några kilo tills dess. Fast det är egentligen inte midjan som spökar utan rumpan och låren.





Heja heja heja! Peptalk till mig själv igen ;-)

Kommentarer
Postat av: Viggin

Snygga jeans, förstår att de var dina favvisar. Lycka till med viktnedgången som du egentligen inte behöver. Du har ju fin kropp :)

2009-02-23 @ 15:48:44
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0