Inspirerande TV till en bakfull (?) Anna

Jag skäms nästan lite.. Jag gick aldrig till skolan idag. När klockan ringde imorse var jag så otroligt trött och jag kände mig till och med lite bakfull. Bakfull var jag nog inte utan det var tröttheten som var så pass påträngande att jag mådde ila. Fortfarande trött. Att jag ska köra till Malmö idag gör mig illa mående bara det. Urh vad jag inte orkar köra och vad jag inte orkar jobba imorgon. Meeeeen. Det är verkligen ett I-lands problem.

Där går ett OTROLIGT inspirerande program nu på Oprah. Handlar om människor som radikalt förändrat sin ohälsosamma livsstil till en hälsosammare och börjar äta rätt och träna. Gud vad inspirerad jag blev. Vilka starka människor. All respekt till dem! ♥ 

 




Offatbart! Vad säger man? HELT GALET BRA!!!!!


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0