Mitt glada väderhumör och helgen som gått

Tisdag förmiddag. Humöret är strålande! Vädret i Kstad är helt fantastiskt med andra ord. Oj vad jag älskar fint väder. Det är iskallt men vad gör det när himlen är knall blå och solen tittar fram. Precis kommit hem från skolan där jag spenderade 3 timmar. Helt okej tid. 8.30 till 11.30. Då kommer man upp i tid och får samtidigt en hel ledig dag på köpet där man kan göra annat. Idag har jag planerat att det ska bli en hel del gjort. Ska storstäda lägenheten med betoning på stor. Det ska städas i alla skrymslen och vrår. Inte en enda dammtuss kan känna sig säker. Lådor ska städas, garderoben ska rensas, toaletten ska få sig en rejäl genomlörare med duschstrålen. Ja, det ska bli så fint här!

Lite ändring i träningsschemat. Istället för skivstång och spinning ikväll blir det Ki-box med Mia klockan 20. Aldrig tränat det innan och de säger att det är jääääkligt tufft så det blir en utmaning. Kul! Men jag får erkänna att jag är nervös =) Tänk om man inte orkar?? Jaja.. Den som lever får se. :-p

Helgen var även den till belåtenhet. Fredagen bev en lugn kväll med P och två flaskor vin. Mys. Lördagen blev lite häftigare och det intogs även mer alkohol. Johanna stod för förfesten, Etagé för partajet och Max för efterfesten.

B I L D E R




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, gud vilket foto på mig o Frida!!!

Och vad glor Daniel på på det där näst sista fotot, haha :P

2009-02-17 @ 17:05:22
Postat av: Anna

Nej bilderna var inte allt för vackra =) Men jag la upp de ändå. =) Nästan bara nettorna som läser ändå.

2009-02-17 @ 22:13:47
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha. Han småsneglar på härligheterna den jäkeln! ;-)

2009-02-17 @ 22:16:36
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: Lisan

Duuu... vem var det som snacka om att sno folks bilder?! Va, va, va??! Jag tog EN, du tog MÅNGA :P Tjyv! :)


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0