Frukost tips med FUN LIGHT!

Kanske lite sent men till en annan morgon..

Om vi ska vara helt ärliga. Hur goda är de här torra frukostflingorna med 98% fullkorn? Okej.. Jag har lärt mig tycka om dem men när jag tog den första tuggan var det ingen höjdare. Ett tips som är väldans gott är att när man slagit upp flingorna och mjölken i sin lilla skål är att ta liiite liiite koncentrerad fun light  wild berries, hallon eller jordgubb och hälla över. Det ska bara vara pytte lite. Kanske en halv msk. Funkar säkert med fler smaker men dessa är de enda jag provat. Fast man tar så lite får flingorna en helt ny piff. Gott! Vad som är ännu godare är att skiva en banan och blanda med. Mmmmmm...



Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0