Frukost med Sara och Brad Pitt.

Godmorgon!

Jag är ledig och uppe med tuppen.

Funderade på att sticka til gymet med då

jag ska äta frukost med Sara och hon ska

ringa när hon vaknat vågade jag inte det.

Får bli friskis i Kstad ikväll istället. Det

verkar bli en fin dag. Klar blå himmel så

här på morgonkvisten och det gör mig

lycklig! Jag är en otrolig "vädermänniska"

och påverkas av vädret väldigt mycket

vare sig jag vill eller inte. Jag vet om det

och kan därför tycka att man borde kunna

manipulera sitt humör de dagar då vädret

är grått och trisst och humöret är i botten.

Men det funkar aldrig. Det enda som

funkar de här dagarna är faktiskt att

sticka och träna. Som C-vitamin för humöret!

Ska strax dricka min andra kopp kaffe och

fortsätta titta på  the voice på kanal 5.

Underbart morgon program som får igång

själ, kropp och humör. Jag beräknar att

Sara ringer vid 9-10 tiden. Då stickar jag

snabbt och köper bullar och tar sedan en

promenad hem till henne. Vi ska inte vara

speciellt sociala utan vi ska titta på

Benjamin Buttons otroliga liv med Bradan.

Kan morgonen bli bättre?!

Fråga förresten mig inte hur jag fick texten
lila och i en storlek som blinda kan läsa.

Skrev fel och whooops såg det ut 

så här. =)  


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hej Anna inte alls dum fråga, det var riktigt svårt i början även för mig, men så här gör du, först letar du upp den låten eller klippet som du vill ha på YouTube,

sen ser du till höger att det står ”bädda in” i den rutan måste du kopiera allt, du får inte glömma något, sen går du till din inloggade blogg och skriver ett inlägg, sen trycker du på HTML

och då kommer det upp en ny ruta och iden klistrar du in det du kopierade på you tube och trycker uppdatera längst ner, sen ska det bli en gul bild har jag för mig, när du sen tittar på din blogg ska det vara klart.



jag hoppas jag inte har krånglat till det för mycket :-)



kram Lisbeth

2009-02-09 @ 10:52:17
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Mia

Mycket bra film!! =)

2009-02-09 @ 13:32:41

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0