Förvirrad

Det är bara att inse. Jag ÄR väldigt förvirrad. Förvirrad över hur människor (läs män) agerar, hur människor tänker, människors olika beslut och människors sätt att vara mot sina medmänniskor. Förvirrad över hur jag är, tänker och känner. Nog mest över hur jag känner. Tror att jag pressar mig själv otroligt hårt för att verkligen känna något för att det är det man "ska" göra. Det är normalt att känna. Antingen det ena eller det andra. Jag VILL verkligen känna. Spelar ingen roll om det är på ena eller andra hållet. Bara jag känner NÅGOT så jag vet att jag inte är helt död innombords. Men vad händer när man inte vet vad man känner???

Förvirrad och vet varken ut eller in.


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0