Ett inlägg om ingenting

Sådär ja. Då var man hemma igen. Var på gränsen att jag hoppade skolan idag. Var såå trött. Men sen tänkte jag efter. Hur lat kan man va? Jag har seminarium 2 gånger i veckan á 3 timmar så jobbigt är de faktiskt inte. Väl på seminarierna är det faktiskt inte särskillt ansträngande heller. Vi har väldens snällaste matte lärare, lite för snäll till och med. Vi går igenom det vi läst (det vi SKA ha läst) och får tips på roliga mattespel vi kan använda i klassrummet. Väldigt soft. Vecka 11 är det dags för praktik. Ska va i en 1-2:a på Österslövs skola. En mini skola med 90 elever. Det ni! =)

Vad händer idag då? Träningen är givetvis given ikväll men nu på dagen då? Har ingen aning om hur jag ska få tiden att gå. Matteboken + anteckningar glömde jag i Malmö så att plugga är uteslutet (GUUUD vad synd! ;-)) Pengarna på kontot är näst intill slut så shopping i stan är bara att glömma och lägenheten är kliniskt ren. Jag kanske skulle ta och baka något? Jag bakar ALDRIG. Att baka är så inte jag =) Men det kanske ska bli jag? Hmm.. Tål att ta sig en funderare på. Jag hoppas på att Sophie räddar mig med en kaffepaus hos henne. =) Vet dock inte hur hon går i skolan idag. Jag får ta reda på det helt enkelt. Hörs sen med förhoppningsvis lite intressantare information.

;-) ♥

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0