Det tar bra ja!

"Uppvaknandet.
Ågren Aldrig mer. Akut vätske- och saltbrist.
Ditt nervcentra är hyperkänsligt efter att ha varit nedsövt.
Katten stampar och solljuset skör som en laser genom din ihopskrumpnade hjärna.
Du genomlider en "nära döden upplevelse" som kallas baksmälla."

Idag mina kära vänner är jag mer död än levande. Det tog hårt igår. Skit kul kväll men idag betalar jag priset. Det som känns jobbigast nu är att jag måste köra till Frida och hämta min mobil då jag glömde den där igår. Fråga mig inte hur jag lyckades med det. Mycket mer än så här får ni inte utav mig idag. Nu är det samla krafter som gäller inför den långa färden hem till Frida. 

 

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0