De försvunna päronen!

Fattar ni vilket underbart väder vi har här i Kstad idag! Vår känslorna sprudlar och mina forna pms-störningar är ett minne blott. Varmt är det också. Eller i solen i alla fall... Spenderat dagen på stan med lunch, promenad och fika. Lovely. Nu ska det inandas svettdoft i några timmar då det är dags för ett dubbelpass på friskis. Först skivstång och sedan spin medel. Kan också tänkas bli lovely men ligger dock liiite i lä om man jämför med dagen som varit.

Är föresten av med mina päron jag inhandlade på kvantum igår. De är INGENSTANS. Riktigt läskigt faktiskt. Och NEJ, jag glömde dem inte för jag åt ett igår till charter hjärlar. Haha.. Vilket program men det tar vi en annan dag! =) Men var är de????? Kom lite in på tanken att jag kanske åt upp dem i natt då jag gick i sömne??! Hmmm.. Men då borde skruttarnma finnas någonstans. Får väl börja leta igenom slasken för att vara på den säkra sidan ;-) Får bli att hutta i mig en banan istället.

NU - Friskis!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha.. trodde först att du va av med dina föräldrar när jag läste "De försvunna päronen" :P

2009-02-24 @ 17:03:37
Postat av: Lisan

Haha... det trodde jag med faktiskt :P Men, har du hittat frukterna?? :) Å ja, jag har ett blåmärke! Det var helt svullet innan och ett stort blåmärke! Men, nu har svullnaden lagt sig lite och blåmärket är mindre!


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0