Dagen

WRAAAAH vad trött jag är! Fatta att det varit mycket folk på Ica idag. Löning kallas det. Jag har sprungit mellan förbutik, kassa och självscanning och blivit utskälld 2 gånger. Kan ni fatta? Lilla söta och trevliga jag har blivit illa behandlad och skriken åt 2 gånger. Förstår ni hur det tär på humöret? När man sliter häcken av sig och skiter i att ha hela sin rast för att tillfredställa de här jäkla kunderna så att de ska slippa stå i kö och tacken blir sedan att de skriker en i huvet så saliven far och flyger omkring. Nej vet ni vad! Vad hände med respekten? Tror de att det är JAG som är ansvarig för att vågen i självscanningen går sönder eller att jag är ansvarig för de enorma köbildningarna? Är folk helt dumma i huvudet?! Oj, vad trött jag blir. Ska på nästa personalmöte föreslå att vi delar ut Kay Pollaks bok gratis till alla våra kunder. Det borde få dem att tänka om. Puckon! Enligt Pollak ska jag inte tänka så som jag gör dvs att vissa är puckon. När man blir irriterad, störd eller förbannad ska man istället tänka: "Är det bra för mig eller dåligt för mig att reagera som jag gör nu?" Hmm.. Jag kan väl förstå tankesättet men jag är inte riktigt där än. PUCKON!!!

♥ Jag är inte ensam om effekten av mina tankar ♥

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0