Ansiktsboken

Jag blir galen när jag loggar in på facebook och har 14 nya förfrågningar på diverse saker som "Vilken smurf är du" "Är du het i sängen" och vilken äppelsort förknippas du med?" VEM BRYR SIG!? Men SLUTA att skicka dessa! Jag blir helt galen när jag får dessa helt absurda, onödiga och ointressanta förfrågningar. Det är alltid samma personer som skickar dem också! För att de ska skicka dem så måste de accepterat den här inbjudan från någon någongång. Men VAAAARFÖR? Någon som förresten vem hur man tar bort "vänner" från FB? Det värsta jag vet är när folk lägger till en och sedan inte skrivet något. But why? Är det för att man ska få så många vänner som möjligt? Okej om man börjar och skriva och det sedan rinner ut i sanden då man inte kan hålla kontakt med vad i mitt fall är 188 vänner. Men att lägga till någon och sedan inte skriva ett piss ser jag ingen meninge med. Inte ens ett "hej" eller ett "annars då?"  Galet dåligt. Vilken negativ start på morgonen det låter som jag fick. Haha. Jag låter som en rikitg bitterfitta som ätit pms utan kaffe till frukost. Det är jag inte. Jag är glad. Som vanligt på morgonen. Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och smida dagens planer. Inte helt omöjligt att de spenderas nere i stan då det är LÖÖÖN idag. *Gniiider händerna* Well see. Ha en super dag. Hörs sen.

♥ L-O-V-E ♥

Oh! Förresten. På lördag fyller mitt gullekrull Love 6 år. Tjejer, kan ni fatta att det är över SEX år sedan vi var på Aiga Napa. HELT galet. Om det är något som är galet så är det det! Kanske får förklara sambandet med Aiga Napa och Love. Det var nämligen så att jag fick reda på att Love var på G vid en bakis-lunch bestående av vattenmelon en het och solig dag på Aiga Napa. Efter 2 tidigare misslyckade provrörsbefruktningar prickade det rätt på (i ) ;-) moster Stina och vips så fick jag mig ett älskat gudbarn. Så på lördag efter jobb är det barnkalas. Jääij. ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller fullkomligt med dig om det här på facebook :) Så jäkla onödigt!!

2009-02-25 @ 10:50:00

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0