Annas väder-humör strikes again!

God morgon!

*Gäääääsp* Uj vad trött jag är. Var inte jätte sugen på att gå upp när klockan ringde 9. Hade i och för sig inte behövt göra det heller då jag är ledig idag men jag tycker det är skönt att komma upp i tid nu för itden. Ett ålderstecken? Men ser ni vädre!!t? Det kan ju inte bli en bättre start på dagen!

Jag drömt massor i natt. Riktigt otäcka drömmar som jag inte helt kommer ihåg. Men jag TROR att jag gått i sömne. =) Eller jag är 98% säker. Jag är ju mästare på det. Att gå och prata i sömnen är det jag gör bäst. Jag kommer ihåg att jag drömde något om insekter och att de hade invaderat min lägenhet och där var insekter i alla de former i väggar, golv, skåp och kläder. Vaknade med hjärtat i halsgropen. UUuurrr!!

Nu kurrar magen. Brukar aldrig vakna hungrig. Hungern brukar slå på först efter någon timme. Måste vara alla insekterna ;-)

Men vi hörs senare.

HAJ

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0