Alla fucking hjärtans dag

Nähä.. Inga rosor till mig på alla ♥- dag i år heller då. Fick ett sms av P innan. Han undrade om vi skulle ses på fredag. DIREKT fattade jag. En väldigt klever undanflykt för att vi INTE ska ses på den internationella par-dagen, alla hjärtansdag. Smart kille! För om vi ses på fredagen betyder det automatiskt att han kan gå ut på lördagen. Åter igen ett väldigt tydligt tecken på att vi inte är ett par, eller hur?? Eller? Is it all in my head? Idag efter läkarbesöket känner jag mig stronger than ever så på fredag har jag bestämt mig för att ta upp relationsfrågan och se vart han står. 


Konstigt så olika det kan vara. Vi har dejtat i nästan 3 månader och relationsbiten har inte ens kommit upp på tal. Jag försökte en gång för några veckor sedan och frågade honom fredagen innan han skulle ut på lördagen vart jag hade honom. Antingen spelade han dum eller så fattade han helt enkelt inte min otroligt KLURIGA fråga och svarade "Vad menar du?" Ah! Jag behövde vara tyyydligare. Ahaaa.. Då försökte jag igen med "Ja, jag menar vart har jag dig? Var är vi? Ska du ut och ragga imorgon eller var står vi?" Kort och koncist blev svaret "Nej jag ska inte ut och ragga". Jag kände mig otillfredställd med svaret men orkade inte pressa honom mer så jag släppte det.


Annat var det med Andreas, som i och för sig också var lite extremt fast på andra hållet. Blev "tillsammans" efter någon vecka och efter 2 månader hade han kläckt ut sig "Jag älskar dig" ett antal gånger. Varje gång blev jag lite irriterad och sa att han inte fick säga det, inte än. Irriterad blev jag kanske för att jag inte kände lika dant men så gärna ville! Det var en man som INTE var rädd för ett seriöst förhållande och planerade framtiden med mig långt framöver. Då var det jag som la benen på ryggen och sprang. Meeen ooorh! Kan jag inte få något sådär mitt emellan!?


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0