Vem sa du snarka?

Min nyfunna kärlek har inte haft det lätt i natt. Han har väckt mig ett flertal tillfälle av att, ja hör och häpna, att jag snarkade! Vem då sa du? Snarka? Inte jag inte. Men enligt honom så jo. Pappa det lilla puckot gav mig de uppmuntrande orden att "Ah, det försvinner nu när du börjar träna igen och konditionen kommer tillbaka" . Tackar! Men jag ska inte sticka under stolen med att denna semestern har satt sina spår. Men neeeej pappa. Jag skyller fortfarande på att jag håller på att bli förkyld. Trots att inte någon nysning eller snordroppe kan skymtas så långt ögat kan nå....

Hmmm.. Iväg till gymet, Anna???

Kommentarer
Postat av: anna

hahahha staffan e för rolig han, typisk kommentar som även min far skulle kunna ha gett mej. jaaa då får vi passa oss så att staffan inte snat letar efter oss i postsäcken ;)

2009-08-11 @ 12:17:36

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0