Trudder

Undra om man någonsin kan bli mindre motiverad till att äta en varm middag än idag? Klockan 20.00 sharp är det dags. Första parmiddagen på väldigt länge. Jag ska träffa P:s kompis och chef samt hans flickvän. Jag är så omotiverad att det knappt är sant. Humöret är i botten och jag är så fruktansvärt trött efter en heldags shoppande efter kläder till ikväll och på lördag. På lördag ja. Då smäller det!!! Då ska jag äntligen träffa min kära Sophie och spendera HEEEELA sköna helgen i Kstad. Fredag till lördag i min lilla lägenhet och det ska korkas upp massor av vin. LÄÄÄNGTAAAR!!!!!!!! På söndag kväll kör jag sedan hem igen och förberedar mig inför jobb på måndag morgon. Men hur ska jag klara mig 2 nätter utan baby??! Men jooo, det e klart det går. Inga toffelfasoner här inte!

Nu måste jag börja piffa inför middagen.. Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha så kul ikväll :)

2009-08-05 @ 19:55:13

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0