Snurrrrrrrrrrr i huvudet!

Ibland snurrar tankarna som satan i huvudet och ibland står det helt stilla. Idag är det lugnt. Inte för att jag haft några negativa tankar på sistone men ibland så kommer man på så mycket man vill skriva om. Idag e det tomt.

Något som dock kniper till i magen är det här gynekloog återbesöket med biopsin som jag ska göra nu i Augusti. Augusti kändes så långt borta när jag fick beskedet men onsdag vecka 35 kommer allt närmre och närmre. Försökte gå på djupet med min rädsla och se om det var smärtan eller provsvaret som bekymrade mig. Det är båda... Urh. Inte alls kul. För det första så gjorde det så jäv*a satans svin ont både när de gjorde det och många timmar efter och sen att behöva gå och vänta på ett resultat i ett par veckor innan man vet är en pina.

OJ vad tankarna kom igång nu då. Varför gjorde jag så här? Nu önskar jag att det var T-O-M-T!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Det kommer gå bra ska du se!!!

2009-08-12 @ 11:37:13
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Sara

Jag vet att sånt är jobbigt. Men det är inget som är farligt, det är säkert borta nu. Vill du jag ska se om jag kan följa med dig?

2009-08-12 @ 13:32:25

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0