Oron har lagt sig..

Uppe med tuppen idag trots den första dagen på semestern. Älskling stack hemifrån kvart i 7 och då vaknade jag till en aning. Sen smsa Sara och då vaknade jag ännu mer. Igår planerade jag lite halvt att jag mööööjligtvis skulle träna ett pass kl 8 på friskis och visst blev så. I med en banan och ett glas juice och klockan 8 var jag fit for fight. AS roligt pass med galna Anna. Nu klockan 11 är jag nyduschad, nymatad och full med energi. Energin kan bero på att jag precis pratade med mamma om undersökningen jag ska göra på onsdag. Min läkare föreslog att jag skulle ta två alvedon en timme innan för att minska smärtan vid ingreppet. Mamma, som bröt armen för att antal år sedan, förslog att jag skulle ta hennes miraklel smärtstillande tabletter som hon fick då och det gjorde mig väldigt mycket lugnare. Om de gjorde under för en BRUTEN och AV arm måste de hjälpa mig med för min mini-procedur.

Hjärtats födelsedag igår blev väldigt lyckad. Han blev glad för sina presenter, speciellt för rosorna han fick på morgonen. Jag började halv 8 så jag ville inte väcka honom så jag hade kvällen innan gömt en bukett rosor i bilen som jag på morgonen plockade fram och ställde i en vas (glad då jag inte hittade någon vas =) )  På kvällen sedan fick han en fin svart kofta och en middag (på fredag) på St: Marcus vinkällare med mig. Tack Sara och Diego för tipset! =)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0