Kaaarlekskrank

Rastlös och bakis. Vet inte men det går inte riktigt ihop. När man är bakis så brukar man bara vilja ligga i sängen eller soffan och tittapå tv. Men inte idag. KAN vara så att min man kommer hem från Örebro idag. Har inte träffats sen i torsdags morgon/förmiddag och när man är nykärär det VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT länge. En massa sms har skckats iväg under helgen och en massa söta pussilusk sms har mottagits. Så härligt. Men nu vill jag ha hem honom! NU NU NU! Saknar en massa. =(

Igår var det annars en bra dag. Träffade Tudan för några timmar på beachen och åt efter det en underbar sushi. Dock blev jag smärtsamt mätt och det kommer dröja innan en nigiri slinker ner i halsen igen. Kvällen spenderades hemma hos Lotta och Ken (som för övrigt SJUKT nog bor MITT emot Petrus) grillandes på deras gård. Senare drog vi oss upp i lägenheten för mer dricka och mer fest. En väldans trevlig kväll.

Nu ska jag spendera resten av mina dags tinmar innan jag ska träffa P i sängen. En tupplur skulle nog inte sitta fel så att jag är fit for fight ikväll..

Kommentarer
Postat av: Frida

Nettan så kul att du är så kär, det är du värd!

Vi skulle kanske ta en fika eller middag i veckan så vi får träffa Petrus igen. Utan sprit i kroppen och lite mindre människor. Hade varit kul! Kram

2009-08-02 @ 18:37:34
Postat av: anna

amen du fan va skoj för dej. vill höra allt sen. puss på dej.

2009-08-03 @ 19:59:01

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0