Jag påmindes ...

Jag påmindes just precis om att sommaren faktiskt snart är slut. Det är snart dags att packa sitt pick och pack och flytta tillbaka till Kristianstad igen. Och det ska ni veta, det är med blandade känslor. För det allra första, mitt hjärta bor här och det ska bli galet jobbigt att inte träffa honom varje dag så som jag gjort nu. För det andra, skolan börjar igen. Det ska bli kul MEN det här satans examensarbetet har jag ÅNGEST över. Julia sa att det var det värsta hon varit med om och att det verkligen var riktigt tufft. Men va faaaaaaaan. Jag skriver ju ihop med en fantastisk tjej, så visst ska det gå vägen! Kollade schemat inför den sista terminen och blev faktiskt lite chockad. Många moment som ska klaras av och där var till och med en salstenta inklämd! Jag trodde att hela den här terminen i stort sätt skulle bestå av 5 veckors praktik och uppsatsskrivande. Men icke! Istället var där 6 olika moment med tillhörande examinationer.  :-S

Om man ska se det positiva med att sommaren är slut  blir det att träffa mina Kstad tjejer, att få börja en ny klass, att komma in i vardagen igen och att få fixa och dona i sin egen lägenhet. Idag torkade jag rent Petrus alla köksluckor när han var på jobb i brist på annat fix och don. Det blev riktigt fint. Men jag tror inte han märker något. Han är ju man. ;-)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0