En vrickad tunga


Är hemma en snabbis från mitt nya hem ;-) Det går galet fort fram men oj vad mycket jag tycker om honom. Igår fick jag reda på till 100 procent att vi verkligen är tillsammans. Haha.. Kan tänkas att jag försa mig lite.... Det var så här att jag var riktigt dåsig och trött igår och kände mig ganska sjuk. Halsen var tjock och febern kändes som om den låg och lurade runt hörnet. Han passade upp med melon och juice och sörvade mig där jag låg utslagen på soffan. Så fort jag rörde en muskel frågade han om jag ville ha något. Mitt svar blev till sist, eller det som var MENINGEN skulle komma ut min mun var; "Det är inte lätt att passa upp en sjuk Anna". Men det blev inte riktigt som jag tänkte mig och tungan gjorde en helomvändning och gick inte alls i hjärnans spår utan spottade istället ut "Det är inte lätt att passa upp en sjuk flickvä...." DÄR tog hjärnan över igen och sa STOPP. Hjärnan blev fruktavsärt arg på tungan och sa till tungan i smyg att nu får du fan ändra det här och det ska du göra snyggt! Snyggt blev det inte utan det kom ut FLICKA, FLICKA!!! "Det är inte lätt att passa upp en sjuk FLICKA!!! Petrus började AS-skatta och sa med skrattet i halsgropen "Anna, du får lov att kalla dig det. Jag vill att du är det!"  Så jag kan ju tacka min felvrickade tunga ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så ball...hur mår du?

2009-08-04 @ 20:31:55
Postat av: Petra

Grattis!!! :D

2009-08-08 @ 21:49:51

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0