Vecka 17

On my feet again. Shit vad bakis jag va igår. En av det värsta gångerna någonsin faktiskt. P skrattade rejält åt ynkliga mig som klockan 20 fortfarande var rejält skakig och trött i kroppen. Men förutom det var han jätte snäll. Passade upp mig där jag låg utslagen i soffan. Blandade saft och handlade rocky road glass till mig som för övrigt var det första jag åt på hela dagen. En rocky road skopa klockan 21 på kvällen. =)

Måndag alltså. En ny vecka. En kort Kristianstad-vecka. Ska på möte i Malmö ikväll så jag kör till Kstad imorgon morgon. Går bara i skolan tisdag och onsdag och på onsdag slutar jag 12. HÄRLIGT. På torsdag klockan 13 måste jag befinna mig i Malmö igen då det ÄNTLIGEN är dags för att fixa naglarna. Då är det 5 veckor sen sist så det behövs verkligen. På fredag ska jag äta middag med A och på lördag ska jag jobba och har andra planer planer på kvällen. Nice.

Ska bli spännanD att komma hem imorgon och se hur mina 11 nya inneboenden mår efter en helg utan omhändertagning. Det har jag glömt att berätta va? Ett av våra natur projekt i skolan. Aja.. Det tar jag imorgon. Presenterar dom med hjälp av lite bilder. Blir enklare så ;-)

Blir nog inte mer skriverier idag. Nu väntar kaffe med mams, en timmes pluggning till och sen dusch och dylikt för att skapa en presentabel Anna inför det stora och obligatoriska kassa/förbutiks personel mötet ikväll. S-P-Ä-N-N-A-N-D-E!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

E du fortfarande inte på fötter?

2009-04-21 @ 11:32:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0