Inte så kul som jag trodde =)

Hittade en kul grej på Idas sida att göra i brist på annat vettigt såsom att plugga, städa, ringa mama, raka benen. Ah! Detta är roligare. Förlåt mamma =)

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17 Björn W
21 Diego
24 Emina
35 Henrik
36 Johan Polis
37 Johanna
40 Karin
48 Karoline B
54 Lisan
66 Maria H
72 Moster

Fråga: Har du pussat nummer 72?
Svar: Ja! Älskade moster.

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: När han kom och hånglade upp mig hemma hos mig fast han hade flickvän som jag naturligtvis inte visste om då...

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Inte en aning... Hoppas det blir någon mer gång då vi hade så satans trevligt på klassfesten.

F: Är nummer 54 söt?
S: Visst är hon det =)


F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Haha.. Jag har INGEN aning om vem det är. Gammalt nummer. Kanske dags att börja radera??

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Vi bor i samma stad.

F: Gillar du nummer 21?
S: Ja, absolut! Han ska gifta sig med en av mina bästa kompisar så det vore ju synd annars =)

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Jo, men visst var det den här månaden vi var och bowlade?

F: När såg du nummer 72 sist?
S: För någon vecka sedan.

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Nej

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?

S: Vet inte. Kanske på Andreas examens fest nu när han tar examen från polishögskolan???

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Absolut. En av mina närmsta och käraste.

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Nej det har jag aldrig


F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Gå ut och ta en öl med moster, javisst! Vi dricker gärna vin tillsammans en sen sommarkväll.

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: EEh... Vanligt kompis snack som kärlek, fest. MFF kanske

F: Känner du nummer 48?
S: Tjaaa... Barndomsväner så jag kände henne i alla fall.

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Klart!


F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: De känner inte varann. Men med vad hon kanske hört från mig om den här killen så ligger han nog inte på en topp 10 lista ;-)

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Vem är den här 35:an?!

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Iiiingen aning. Tror inte det.

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Naaaj. Eller kanske bara för att hon var så dum mot sig själv ett tag.

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Men ärligt? Vad är det med den här 35:an???? Varför så många frågor om honom???



Pjuuuuu.. Det här var absolut inte så kul som jag trodde. Dessutom drog det ut på tiden. NU - Desperat houswives!


Kommentarer
Postat av: Lisan

Jag tyckte det var kul... Speciellt frågan om nummer 54 är söt? "Visst är hon det =)"! Ja, men visst är jaaaaaaaag ;)

2009-04-21 @ 22:06:37
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anna

Jaaaa! Du är så söt så söt så!!!!

2009-04-22 @ 07:56:53
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: Karin

Nää det va det ju inte..:( Tiden går så snabbt. Vi får hitta på nått skoj snart tycker jag! :) Puss

2009-04-22 @ 15:12:41

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0