Uppfinnar Jocke

Godmorgon..

Underbar morgon. Ska iväg till Kristianstad uppfinningsverkstad (?? Näää, sådär hette det väl ändå inte?) idag med skolan. Väl där ska vår klass ha hand om en förskoleklass och göra olika tekniska experiment tillsammans med dem. Ska bli kul. Eller just nu känner jag absolut inte för det. Är jätte orolig för min knuta jag har i halsen. Den kommer och gå lite som den vill. Jag gjorde en hypotes som verkar ha strämt hittills at den kom varje gång jag skulle bli förkyld. Nu när jag vankade imorse var den större än någonsin och ingan förkylning i sikte! :-S Nu gör den till och med ont när jag inte tar på den. Om jag böjer huvudet bakåt gör den skit ont... Usch.. Jätte orolig är jag. Får ringa sjukvårdsupplysningen sen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du o jag är inte kloka

2009-04-22 @ 11:38:18
Postat av: Lisan

Haha.. jag tänkte precis kommentera om hur lik du börjar bli Sara! Inbillar dig en massa ;)

2009-04-22 @ 16:47:25
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anonym

Ringde du sjukvårdsupplysningen?? Vad är knutan för något? :(

2009-04-22 @ 20:50:35

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0