Tomten ringer

Igår ringde tomten hem till mig. Eller rättare sagt hem till mina föräldrar. Först presenterade han inte sig, utan frågade bara om jag var hemma. När jag inte var det tackade han för sig och la på. Sen ringde han igen. Då frågade mamma vem det var som undrade och jo, mycket riktigt, det var tomten!

Jag finner det här sååå himla konstigt. Kan inte fatta vem det var. Varför skulle den här personen ringa hem till mina föräldrar? Har inte den här personen mitt mobil nummer? Hur kan han ha mina föräldrars hemtelefon nummer som visserligen också var mitt hemtelefon nummer för inte allt för länge sedan. Mamma och jag spekulerade lite i vem det skulle kunna va och jag kunde bara komma på en person som skulle kunna ha hemnumret. När jag nämde den här personens namn så var mamma inte helt obekant med rösten som presentersade sig själv som tomten.

Kommentarer
Postat av: Elle.

Jag har fixat till min gamla blogg och det är den som gäller nu! Kul om du skulle kolla in den ngn gång :D Ha de fint! (=

2009-04-12 @ 23:38:34
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: Mia

Vem var det????

2009-04-13 @ 09:21:09

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0