Tandfobi?

Jag måste ha en fobi för tänder eller nåt. Det är så himla konstigt men jag drömmer jätte ofta om mina tänder. Två gånger bara den här veckan! Tidigare i veckan drömde jag att jag hittade en kindtand som var lila. När jag kände på den kände jag den inte och den var helt död. När jag sedan tittade vidare i munnen hade jag flera stycken! Jag fick panik och började skrapa på tänderna. Då visade det sig att det här lila lossnade och under fanns en helt vanlig tand. Då kom jag på det! "Ahhh, jag åt ju rödlök innan idag!" Hahaha.. STÖRD.

Samma var i natt. Jag drömde om mina tänder. Men då hade jag lösa tänder sdom ramlade av efter som. Det sjuka var att jag kunde sätta tilbaka dem eftersom de ramlade av. Men sen helt plötsligt kunde jag inte det längre och då kom ju paniken smygandes igen. Då sa tandläkaren at den enda lösningen var löständer. LÖSTÄNDER?! På en 25 åring som skött sina tänder så noga hela sitt liv!!!! Var gick det fel???!!

Drömmar e konstiga. Hade varit kul och se vad de betydde.

Kommentarer
Postat av: Ellebellebus

Hahahahh rödlök!! Förresten, du borde kanske kolla upp dina tänder? Detta kanske är Guds sätt att säga att det är dags?! ;D

2009-04-23 @ 16:50:43
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0